. Falje vullnetare pas abdesit
عن حمران بن أبان-قال رأيت عثمان بن عفان رضي الله عنه توضأ فأفرغ على يديه ثلاثا فغسلهما ثم تمضمض واستنشق ثم غسل وجهه ثلاثا ثم غسل يديه اليمنى إلى المرفق ثلاثا ثم اليسرى مثل ذلك مسح برأسه ثم غسل قدمه اليمنى ثلاثا ثم اليسرى مثل ذلك ثم قال رأيت رسول الله صلى الله عليه وسلم توضأ نحو وضوئي ثم قال من توضأ نحو وضوئي هذا ثم صلى ركعتين لا يحدث نفسه فيهما بشيء غفر له ما تقدم من ذنبه
Robi i liruar i Uthmanit radiAllahu anhu tregon se Uthmani kerkoi uje per abdes. Ai I lau duart tre here, shpelau gojen dhe hunden, pastaj e lau fytyren tre here, pastaj e lau doren e djathte deri tek berryli tre here dhe te majten ne te njejten menyre. I dha mest kokes dhe e lau kemben e djathte deri tek kyci tre here dhe e lau te majten ne te njejten menyre. Dhe tha:” E kam pare te Dërguarin sal-lallahu alejhi ue sel-lem duke marr abdes si ky dhe tha:” Kush merr abdes si kam marre une dhe I fal dy rekate ne te cilat mendja e tij nuk habitet, atij I falen gjynahet e meparshme.” Ibn Shihab tha:” Dijetaret tane thoshin:” Ky eshte abdesi me I persosur qe dikush mund te beje per namazin e tij.” Transmeton Muslimi 538
أخبرنا موسى بن عبد الرحمن المسروقي قال حدثنا زيد بن الحباب قال حدثنا معاوية ابن صالح قال حدثنا ربيعة بن يزيد الدمشقي عن أبي إدريس الخولاني وأبي عثمان عن جبير بن نفير الحضرمي عن عقبة بن عامر الجهني قال-قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من توضأ فأحسن الوضوء ثم صلى ركعتين يقبل عليهما بقلبه ووجه وجبت له الجنة
Eshte trasnmetuar se Ukbeh bin Amr radiAllahu anhu tha:” Ne e kishim per detyre qe te kujdeseshim per devete. Kur erdhi rradha ime I ktheva ato ne mbremje dhe e gjeta te Derguarin i Allahut salaAllahu alejhi ue selem duke qendruar ne kembe e duke iu drejtuar njerezve. E degjova duke thene:” Nuk ka musliman qe merr abdes dhe e ben ate mire, dhe cohet dhe I fal dy rekate ne te cilat zemra e tij eshte e perqendruar duke iu drejtuar kibbles, vecse xhenneti behet obligim per te.” Une thashe:” Sa gje e mire qenka kjo!” Dikush qe ishte perpara meje tha:” Cfare tha perpara kesaj ishte akoma me mire.” E pashe dhe ishte Umeri radiAllahu anhu. Ai tha:” E shoh se sa paske ardhur; ai salaAllahu alejhi ue selem tha:”Nuk eshte askush prej jush qe e merr abdesin dhe e merr ate te plote e pastaj thote Eshhedu en la ilahe il Allah ue enne Muhammeden abduhu ue rrasuluhu, por tete dyert e xhennetit happen per te dhe ai do te hyje nga cila dere qe deshiron.” Sahih Transmeton Muslimi 553 Nesai 151 teksti arabisht tek Nesai deri tek fjala “I behet obligim xhenneti” pjesa tjeter ndodhet ne Sahih Muslim dhe gjithashtu Imam Nesai e permend ne hadithin nr 148
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ لِبِلَالٍ عِنْدَ صَلَاةِ الْفَجْرِ يَا بِلَالُ حَدِّثْنِي بِأَرْجَى عَمَلٍ عَمِلْتَهُ فِي الْإِسْلَامِ فَإِنِّي سَمِعْتُ دَفَّ نَعْلَيْكَ بَيْنَ يَدَيَّ فِي الْجَنَّةِ قَالَ مَا عَمِلْتُ عَمَلًا أَرْجَى عِنْدِي أَنِّي لَمْ أَتَطَهَّرْ طُهُورًا فِي سَاعَةِ لَيْلٍ أَوْ نَهَارٍ إِلَّا صَلَّيْتُ بِذَلِكَ الطُّهُورِ مَا كُتِبَ لِي أَنْ أُصَلِّيَ قَالَ أَبُو عَبْد اللَّهِ دَفَّ نَعْلَيْكَ يَعْنِي تَحْرِيكَ
Transmeton Ebu Hurejrah radiAllahu anhu:”Kur ishte koha e namazit te sabahut Profeti salaAllahu alejhi ue selem pyeti Bilalin radiAllahu anhu:” Me trego vepren me te mire qe ke bere pasi ke hyre ne Islam, sepse I degjova zhurmen e hapava te ty perpara meje ne xhennet.” Bilali iu pergjigj:” Nuk kam bere ndonje gje qe meriton te permendet vetem se sa here qe marr abdes gjate dites a nates, fal namaz pas atij abdesi aq sa eshte shkruar per mua.” Bukhari 1149
20. Marrja e abdesit mire dhe shkuarja ne xhami
عن أبي هريرة قال:قال النبي صلى الله عليه وسلم: "من توضَّأ فأحسن وضوءه ثم راح فوجد الناس قد صلَّوْا أعطاه اللّه جل وعز مثل أجر من صلاّها وحضرها لا ينقص ذلك منن أجرهم شيئاً".
Eshte trasnmetuar nga Ebu Hurejrah radiALlahu anhu se I derguari I Allahut tha:” Kush merr abdes mire, dhe del per te shkuar ne xhami dhe gjen se njerez jane falur, Allahu do ti jape atij shperblim si ata qe e falen namazin (me xhemat), pa ia zvogeluar atyre shperblimin aspak. Hasen transmeton En-Nesai 856, Ebu Daudi 564, ne El Kubra 928 e ka bere Sahih El Hakim 1/208,209
عن عثمان بن عفان قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول من توضأ للصلاة فأسبغ الوضوء ثم مشى إلى الصلاة المكتوبة فصلاها مع الناس أو مع الجماعة أو في المسجد غفر الله له ذنوبه
Uthman ibn Affan transmeton:”Degjova te derguari e Allahut qe tha:”Kush merr abdes per namaz, dhe e merr abdesin mire-isbagul wudu- dhe ecen qe te marri pjese ne faljen e caktuar, dhe falet me njerezit ose me xhematin ose ne xhami, Allahu do t`ja fali mekatet.”Sahih transmeton Muslimi 13/332, Bukhari 6433, En-Nesai 857, ne el Kubra 929
عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم-قال أر أخبركم بما يمحو الله به الخطايا ويرفع به الدرجات إسباغ الوضوء على المكاره وكثرة الخطا إلى المساجد وانتظار الصلاة بعد الصلاة فذلكم الرباط فذلكم الرباط فذلكم الرباط
Ebi Hurejra radiallahu anhu ka thënë: I Dërguari i Allahut sal-lallahu alejhi ue sel-lem ka thënë:"A t’ju tregoj sesi Allahu i fal gjynahet dhe i ngren njerezit ne pozite?! Isbagul wudu-Marrja e abdesit te persosur edhe kur ka veshtiresi, marrja e shume hapave per ne xhami, dhe pritja nje namazit pas tjetrit. Kjo eshte Ribat ju kjo eshte Ribat per ju eshte Ribat per ju.” Sahih transmeton Muslimi 201, Nesai 143, Imam Malik ne Muuatta 1/121 dhe ne El Kubra 139.
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَاةُ أَحَدِكُمْ فِي جَمَاعَةٍ تَزِيدُ عَلَى صَلَاتِهِ فِي سُوقِهِ وَبَيْتِهِ بِضْعًا وَعِشْرِينَ دَرَجَةً وَذَلِكَ بِأَنَّهُ إِذَا تَوَضَّأَ فَأَحْسَنَ الْوُضُوءَ ثُمَّ أَتَى الْمَسْجِدَ لَا يُرِيدُ إِلَّا الصَّلَاةَ لَا يَنْهَزُهُ إِلَّا الصَّلَاةُ لَمْ يَخْطُ خَطْوَةً إِلَّا رُفِعَ بِهَا دَرَجَةً أَوْ حُطَّتْ عَنْهُ بِهَا خَطِيئَةٌ وَالْمَلَائِكَةُ تُصَلِّي عَلَى أَحَدِكُمْ مَا دَامَ فِي مُصَلَّاهُ الَّذِي يُصَلِّي فِيهِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِ اللَّهُمَّ ارْحَمْهُ مَا لَمْ يُحْدِثْ فِيهِ مَا لَمْ يُؤْذِ فِيهِ وَقَالَ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاةٍ مَا كَانَتْ الصَّلَاةُ تَحْبِسُهُ
Ebi Hurejra radiallahu anhu ka thënë: I Dërguari i Allahut sal-lallahu alejhi ue sel-lem ka thënë:"Namazi me xhemat i secilit nga ju eshte 25(deri ne 27) here me teper sesa namazi i tij ne paraz apo ne shtepi; kjo per arsye se nese ai merr abdes mire dhe shkon ne xhami me te vetmin qellim qe te fali namazin, dhe asgje nuk e ben te shkoje ne xhami pervec namazit, atehere, ne cdo hap qe ecen ai do te ngrihet nje grade dhe nje nga mekatet e tija do te falen. Engjejt vazhdojne te lusin Allahun per miresi e meshire per sa kohe qe ulet ne vendin e tij te faljes. Engjejt thote:” O Allah! Jepi atij miresi!O Allah! Meshiroje! Persa kohe qe nuk ben hadath ose dicka qe i shqeteson te tjeret.” Profeti vazhdoi e tha:”Personi quhet se eshte ne namaz per sa kohe qe eshte duke pritur per namazin.” Sahih Transmeton Bukhari 2119
No comments:
Post a Comment