12. Mesti imames dhe corapeve
عن ابن المغيرة بن شعبة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم توضأ فمسح ناصيته وعمامته وعلى الخفين قال بكر وقد سمعته من ابن المغيرة بن شعبة عن أبيه
Eshte transmetuar nga El Mugirah se Profeti sal-lallahu alejhi ue sel-lem morri abdes, dhe I dha mest ballit, imames dhe khuffs-corapeve te lekures.” Sahih transmeton Muslimi83/274, Nesai 107, dhe ne El Kubra 107
أخبرنا قتيبة قال حدثنا حفص عن الأعمش عن إبراهيم عن همام عن جرير بن عبد الله أنه توضأ ومسح على خفيه فقيل له أتمسح-فقال قد رأيت رسول الله صلى الله عليه وسلم يمسح وكان أصحاب عبد الله يعجبهم قول جرير وكان إسلام جرير قبل موت النبي صلى الله عليه وسلم بيسير.
Eshte transmetuar se Xherir ibn Abdullah radiAllahu anhu morri abdes dhe I dha mest khufs-corapeve. I thane atij:” A po I jep mest? Ai tha:” E kam pare te Derguarin i Allahut salaAllahu alejhi ue selem duke I dhene mest.” Shoket e Abdullahit (Ibn Mes’udit) e pelqyen se cfare tha Xheriri meqe ai e kishte pranuar Islamin pak kohe pare se Profeti te nderronte jete.” Sahih transmeton Bukhari 378, Muslimi 272, Nesai 118, ne El Kubra 121
Hadithet e mestit jane te shumta dhe sahabet qe e transmetojne jane te shumte.Per kete asrye Imam Ahmed dhe Sufjan eth-Theuri e kane future kete akt te ibadetit si pjese e akides te ehli sunnetit dhe xhematit meqe disa nga grupet e humbura si khauarixhet dhe shiat nuk e pranojne mestin si pjese te fese. Shiko librin Bazat e Sunnetit tek http://mburoja.net/libra/Bazat.html te Imam Ahmedit per perfshirjen e mestit si pjese te akides.
Thenia e Sufjan eth Theurit eshte mbeldhur nga Imam el Lalikai ne librin e tij te famshen Sherh Usul El I’tikad Ehlus-Sunneh uel Xhemat 1/151-154. Gjithashtu El Hafidh Edh Dhehebi e permend kete pike te besimit ne Tedhkiratul Hufadh 1/206-207.
Sufjan eth-Theuri tha:” O Shuajb ibn Harb cfare te kam shkruar nuk do te beje dobi nese nuk beson se ti japesh mest corapeve eshte me mire sesa ti heqesh dhe ti lash kembet.” Shiko Librin Mountains of Knwoledge botur nga SalafiPublication gjithashtu artikulli I plote I Akides se Sufjan Eth-Theurit eshte ne http://salafipublications.com/sps/ nen temen aqidah/classical works.
عن علي رضى الله عنه-قال جعل رسول الله صلى الله عليه وسلم للمسافر ثلاثة أيام ولياليهن ويوما وليلة للمقيم يعني في المسح
Aliu radiAllahu anhu tha:” I Dërguari sal-lallahu alejhi ue sel-lem ka bere nje limit per tre ditet e tre nete per udhetarin dhe nje dite e nje nate per vendasin- rreth dhenies mest.” Sahih transmeton Muslimi 276 Nesai 128.
Kjo eshte nese njeriu nuk behet xhunub e nese behet xhunub qofte udhetar ose vendas duhet ti heqi corapet dhe te marre gusul te plote.
13. Abdes per cdo namaz
عَنْ أَنَس بْن مَالِك؛ قَالَ: - كَانَ رَسُول اللَّه صَلى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَمْ يتوضأ لكل صلاة. وكنا نحن نصلي الصلوات كلها بوضوء واحد.
Eshte transmetuar nga Amr bin Amir se Enesi permendi:” Te Derguarit te Allahut salaAllahu alejhi ue selem I sollen nje ene me uje dhe ai morri abdes.” I thashe:” A merrte abdes per cdo namaz I Derguari i Allahut salaAllahu alejhi ue selem?” Ai that:”Po.” Une thashe:” Po ju?” Ai (Enesi) tha:” Ne I falnim te gjitha namazet per sa kohe qe nuk benim hadath (gjerat qe e prishin abdesin). Ne I falnim te gjitha namazet me nje abdes.” Tansmeton Bukharin ne Sahihun e tij dhe Ibn Maxheh 509 versioni I mesiperm arabisht eshte ai I Ibn Maxheh-s.
، عَنْ سليمان بْن بريدة، عَنْ أَبِيْهِ؛- أَن الْنَّبِيّ صَلى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَمْ كَان يتوضأ لكل صلاة. فلَمْا كَان يوم مكة صلى الصلوات كلها بوضوء واحد.
Eshte transmetuar nga Ibn Burejdah nga babi I tij se I Derguari i Allahut salaAllahu alejhi ue selem merrte abdes per cdo namaz. Ne diten e clirimit te Mekkes, ai I fail te gjitha namazet me nje abdes.” Umeri radiAllahu anhu I tha:” Ke bere dicka qe nuk e ke bere me perpara.” Ai salaAllahu alejhi ue selem tha:” E bera me qellim o Umer.” Sahih transmeton Muslimi 277,Nesai 133, ne El Kubra 134 dhe ibn Maxheh 510, teskti arabisht eshte hadithi ne Sunenin e Ibn Maxheh-s
No comments:
Post a Comment