TE DHENURIT PAS ALKOOLIT
Alkooli eshte nena e te gjitha gjerave te ndyra dhe koka e çdo te keqeje. Shkakton devijim ne mes te njeriut dhe mendjes se tij, keshtu qe shpie ne kurthin e shejtanit. All-llahu ne librin e Tij te madh na ka urdheruar t'i qendrojme larg alkoolit. I Derguari i Allahut, alejhi selam, na ka shpjeguar se pirja e alkoolit eshte shkak qe sjell mallkimin e All-llahut mbi secilin qe e merret me alkool ne çfaredo menyre. Keshtu qe secili qe e pi ate do t‘i zhvleresohen veprat hap pas hapi, perpos nese pendohet me pendim te sinqerte.
Ai, alejhi selam, ka thene: “Ai qe pi alkool, namazi i tij nuk pranohet per dyzet dite. Nese pendohet, All-llahu ia panon pendimin, por nese ai perseri i kthehet alkoolit, namazi i tij nuk pranohet edhe per dyzet dite te tjera. Nese pastaj pendohet, All-llahu do ia pranoje pendimin, por nese ai i kthehet atij prape, All-llahu nuk do t’ia pranoje namazin edhe per dyzet dite te tjera. Nese pendohet, All-llahu do t’ia pranoje pendimin, por nese ai i kthehet alkoolit per te katerten here, namazi i tij nuk pranohet edhe per dyzet dite te tjera. Nese pendohet, All-llahun nuk ia pranon pendimin dhe do t’i jepet pije nga lumi el-Khibaal.” U pyet: "O Abd’ur-Rahmaan, çka eshte ky lum el-Khibaal?" Ai ia ktheu: "Eshte lum i bere nga qelbi i njerezve te zjarrit".56
Kjo eshte ngase ajo qe ai eshte dhene pas alkoolit nenkupton se ai e ka bere te ligjshme te pihet.
Profeti, alejhi selam, ka thene: ”Ai qe vdes duke qene i dhene pas alkoolit, do ta takoje All-llahun ne gjendjen e atyre e adhurojne idhuj.”57
15. DESHMIMI I RREJSHEM DHE TE VEPRUARIT NE BAZE TE TIJ
Profeti, alejhi selam, ka thene: “Çdonjeri qe nuk i le deshmimet e rrejshme dhe veprat lidhur me te, atehere All-llahut nuk i nevojitet lenia e ushqimit dhe e pirjes se tij (agjerimi).”58
Ky hadith na tregon se deshmimet e rrejshme dhe veprimi ne baze te tyre e zhvlereson shperblimin e agjerimit.
16. MBAJTJA E QENEVE PERPEOS PER TE RUAJTUR, PER BUJQESI APO PER GJUETI
Profeti, alejhi selam, ka thene “Ai i cili mban qen, do t’i zvogelohet shperblimi per çdo dite nga nje kirat (ne nje transmetim tjeter dy kirate) perpos (ata qe mbajne qen) per bujqesi apo per roje.”59
________________________________________
56. Hadithi i vertete. Transmetuar nga at Tirmidhi (1862) dhe te tjeret, nga hadithi i Abdullahi bin Umerit, radiAll-llahu anhuma. Hadithi eshte i mbeshtetur nga hadithi i Abdullah bin Amr, radiAll-llahu anhu, transmetuar nga Iben Maxhah (3377), Ahmedi (2/35,189) El Hakim (4/146) dhe Iben Hiban (1378). Shpjegimi qe lumi Khibal eshte mbledhje dhe qelb i njerezve te zjarrit shkon mbrapa tek Profeti, alejhi selam.
57. Hadithi eshte hasen, per shkak te transmetimeve mbeshtetese. Transmetuar nga Ahmedi (1/272), Ibn Hibbaan (1389), Ebu Nuajm ne "el-Hiljah" (9/253) dhe te tjeret, nga zinxhiri i Iben Abbasit, radiAll-llahu anhu. Eshte i mbeshtetur ne hadithin e shkurtuar te Ebu Hurejres, radiAll-llahu ‘anhu, transmetuar nga El Bukhari ne "et Tarikh el Kabir" (1/129), nga Iben Maxjah (3375) dhe te tjeret. Une them: Ka nje dobesi ne te, por te tjeret ngjashem me te e mbeshtesin, keshtu qe me gjithe keta zinxhire hadithi behet hasen, dhe All-llahu e di me se miri. Nje pike perfituese: Iben Hibban ka thene ne Sahihun e tij (7/367: "Transmetimi mund te nenkuptoj se ai i cili takon All-llahun duke qene i dhene pas alkoolit, ka deklaruar ne njefare menyre se te dehurit eshte i ligjshem dhe eshte sikur ai qe i adhuron idhujt ne gjendjen e mosbesimit".
58. Transemtohet nga El Bukhari (4/16, 10/473).
59. Transmeton Buhariu (6/360), Muslimi (10/240) dhe te tjeret, nga hadithi i Ebu Hurejres, radiAll-llahu‘anhu.
No comments:
Post a Comment