Degjova nje khatib qe permendi nje hadithit te Profetit
sal-lAllahu aljhi ue sel-lem :”Gjumi I
personit qe agjeron eshte adhurim” A
eshte ky hadith sahih?
Ky hadith nuk eshte sahih dhe nuk eshte thenie e Profetit
sal-lAllahu aljhi ue sel-lem.
Imam el Bejheki e ka transmetuar ne Shuab el Iman 3/1437 nga
Abdullah ibnel Aufa qe Profeti sal-lAllahu aljhi ue sel-lem tha:”Gjumi i agjeruesit eshte adhurim, heshtja e
tij eshte tesbih, duaja e tij do te pergjigjet dhe veprat e tija te mira
shumefishohen.” Isnadi ehste klasifikuar daif nga Bejhekiu qe tha:”Ma’ruf
ibn Hasan( nje nga transmetuesit e hadithit) eshte I dobet-daif dhe Sulejman
ibn Amr en-nekhai ehste akoma me I dobet
se ai.El Iraki than e Takhrixh Ihja Ulum-ud-Din
1/310:Sulejman en-Nekahi eshte njeri prej genjeshtareve.” Eshte
kalsifikuar gjitashtu daif nga El Manaui ne Fejdul Kadir 9293 dhe eshte
permendur nga El Albani ne Ed-Daifah
4696 dhe tha:Eshte daif.
Cfare duhet te bejne muslimanet e kjo eshte ne vecante per
khatibet dhe thirresat eshte qe te verifikojne reportet para se te thone qe
jane nga Profeti sal-lAllahu alejhi ue sel-lem. Nuk eshte e lejuar qe ti
mvishen Profetit nje thenie qe ai nuk e ka thene. Profeti sal-lAllahu alejhi ue
sel-lem ka thene:” Te thuash nje
genjeshter rreth meje nuk eshte sikur te genjesh per dike tjeter.Kush genjen
rreth meje me qellim le ta marre vendin e tij ne zjarr.” Bukhari 1391 dhe
Muslimi ne Hyrjen e Sahihut te tij nr 4.
E Allahu e di me se miri
Islamqa
Perktheu nga Anglishtja Ebu Enisah
سمعت أحد
الخطباء يقول حديثاً عن النبي صلى الله عليه وسلم : (نوم الصائم عبادة) . فهل هذا
الحديث صحيح ؟
الحمد لله
هذا الحديث غير صحيح ، لم يثبت عن النبي صلى الله عليه وسلم .
رواه البيهقي في "شعب الإيمان" (3/1437) عن عبد الله بن أبي أوفى رضي الله عنه أن النبي صلى الله عليه وسلم قال : (نوم الصائم عبادة ، وصمته تسبيح ، ودعاؤه مستجاب ، وعمله مضاعف ) .
وضَعَّف إسناده البيهقي ، فقال : معروف بن حسان (أحد رجال الإسناد) : ضعيف ، وسليمان بن عمرو النخعي أضعف منه . وقال العراقي في "تخريج إحياء علوم الدين" (1/310) : سليمان النخعي أحد الكذابين . وضعفه المناوي في "فيض القدير" (9293) ، وذكره الألباني في "سلسلة الأحاديث الضعيفة" (4696) وقال : ضعيف .
والواجب على المسلمين عموماً - ويتأكد ذلك على الخطباء والوعاظ - أن يتثبتوا قبل نسبة الحديث إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم ، فلا يجوز أن ينسب إليه ما لم يقل ، وقد قال صلى الله عليه وسلم : (إِنَّ كَذِبًا عَلَيَّ لَيْسَ كَكَذِبٍ عَلَى أَحَدٍ ، مَنْ كَذَبَ عَلَيَّ مُتَعَمِّدًا فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنْ النَّارِ) رواه البخاري (1391) ورواه مسلم في مقدمة صحيحه (4) .
والله أعلم .
هذا الحديث غير صحيح ، لم يثبت عن النبي صلى الله عليه وسلم .
رواه البيهقي في "شعب الإيمان" (3/1437) عن عبد الله بن أبي أوفى رضي الله عنه أن النبي صلى الله عليه وسلم قال : (نوم الصائم عبادة ، وصمته تسبيح ، ودعاؤه مستجاب ، وعمله مضاعف ) .
وضَعَّف إسناده البيهقي ، فقال : معروف بن حسان (أحد رجال الإسناد) : ضعيف ، وسليمان بن عمرو النخعي أضعف منه . وقال العراقي في "تخريج إحياء علوم الدين" (1/310) : سليمان النخعي أحد الكذابين . وضعفه المناوي في "فيض القدير" (9293) ، وذكره الألباني في "سلسلة الأحاديث الضعيفة" (4696) وقال : ضعيف .
والواجب على المسلمين عموماً - ويتأكد ذلك على الخطباء والوعاظ - أن يتثبتوا قبل نسبة الحديث إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم ، فلا يجوز أن ينسب إليه ما لم يقل ، وقد قال صلى الله عليه وسلم : (إِنَّ كَذِبًا عَلَيَّ لَيْسَ كَكَذِبٍ عَلَى أَحَدٍ ، مَنْ كَذَبَ عَلَيَّ مُتَعَمِّدًا فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنْ النَّارِ) رواه البخاري (1391) ورواه مسلم في مقدمة صحيحه (4) .
والله أعلم .
No comments:
Post a Comment