4/11 Virtytet e Ali ibn Ebi Talib
114. Transmetohet nga Aliu
radiAllahu anhu qe tha:” Profeti analfabet me tregoi mua se askush pervec se
besimtari me do mua dhe askush pervec se hipokriti-munafiku me urren mua.”Sahih
e transmeton edhe Muslimi 78.
حَدَّثَنَا عَلِيّ بْنُ
مُحَمَّدٍ. حَدَّثَنَا وَكِيْعٌ، وأَبُو مُعَاوِيَةَ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ
نُمَيْرٍ، عَنْ الأَعْمَش، عَنْ عَدِيِّ بْنُ ثَابِتٍ، عَنْ زِرِّ بْنُ حُبَيْشٍ،
عَنْ عَلِيّ، قَالَ:
- عَهِدَ إِلَى الَّنِبيُّ الأُمِّيُّ صَلَى
اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمْ أَنَّهُ لاَ يُحِبْنُي إِلاَّ مُؤْمِنٌ، وَلاَ
يُبْغِضُنِي إِلاَّ مُنَافِقٌ.
115. Ibrahim Ibn Sa’d ibn Ebi
Uakkas transmetoi nga babai I tij se Profeti sal-lAllahu
alejhi ue sel-lem I tha Aliut:” A nuk je I kenqaur qe te jesh per mua ashtu sic
Haruni ishte per Musain?”Sahih e
transmeton edhe Bukhariu 3706 e Muslimi 2404(shiko hadithin 121 per ta kuptuar
sic duhet kete hadith sh.p)
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ
بَشَّار. حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَر. حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ سَعْد
بْنُ إِبْرَاهِيْمَ؛ قَالَ: سَمِعْتُ إِبْرَاهِيْمَ بْنُ سَعْد ْبْنُ أَبِي
وَقَّاص، يُحَدِّثُ عَنْ أَبِيهِ، عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ
وَسلَّمْ؛
- أَنَّهُ قَالَ لِعَلِيُّ ((أَلاَ تَرْضَى أَن
تَكُونَ مِنَّي بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوْسَى؟)).
116. Transmetohet nga Bara
ibn Azib radiAllahu anhu qe tha:”U kthyem me te Derguarin e Allahut nga haxxhi
qe kishim kryer, dhe u ndalem ne nje vend gjate rruges. Ai urdheroi qe te
pergatitemi per namazin me xhemat, e pastaj e kapi Aliun prej dore e tha:” A
nuk jam une me I dashur per besimtaret se vetet e tyre?” Ata thane:”Po
me te vertete.” Ai tha:”A nuk jam une me i dashur tek secili besimtari sesa
vetja e tij?” Ata thane:”Po me te vertete.” Pasta ai tha:”Ky njeri (Aliu) eshte
shoku i atyre te cileve une jam zoteriu I tyre.O Allah, merri per shoke ata qe
e marrin ate per shok, dhe merri per armiq ata qe e marrin ate per armik.”
Senedi daif e transmeton edhe Ahmedi 4/281, e ka bere daif Busejri se Ali ibn
Zejd ibn Xhad’an eshte daif-I dobet kurse bazate hadithit jane sahih muteuatir,
Sheikh Albani e ka klasifikuar sahih ne ibn Maxheh 116 duke dhene reference Sahihah
1750.
حَدَّثَنَا عَلِيّ بْنُ
مُحَمَّدٍ. حَدَّثَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ. أَخْبَرَنِي حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ،
عَنْ عَلِيّ بْنُ زَيْدِ بْنُ جَدْعَانَ، عَنْ عَدِيِّ بْنُ ثَابِتٍ، عَنْ
الْبَرَاءِ بْنُ عَازِبٍ، قَالَ:
- أَقْبَلنَا مَعَ رَسُولِ اللَّه صَلَّى
اللَّهُ عَلَيْهِ وَسلَّمْ فِي حَجَّتِهِ الَّتِي حَجَّ. فَنَزَلَ فِي بَعْضِ
الطَّرِيقِ. فَأَمَرَ الصلاةَ جَامِعَةً. فَأَخَذَ بِيَدِ عَلِيّ، فَقَالَ
((أَلَسْتُ أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنْفُسِهِمْ؟)) قَالَوا: بَلَى. قَالَ
((أَلَسْتُ أَوْلَى بِكُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ نَفْسِهِ؟)) قَالَوا: بَلَى. قَالَ
((فَهَذَا وَلِيُّ مَنْ أَنَا مَوْلاَهُ. الِلَّهِمَّ وَالِ مَنْ وَالاَُه.
الِلَّهِمَّ عَادِ مَنْ عَادَاهُ)).
فِي الْزَوَائِدِ: إسناد ضَعِيْف، لضعف عَلِيّ بْنُ يَزِيْدُ بْنُ
جدعان.
117. Abdurr-Rrahman ibn Ebi
Lejah tha:”Ebu Lejlah udhetonte me Aliun radiALlahu anhu, e ai veshte rroba te
veres ne dimmer e rroba te dimrit ne vere. Ne thame:”Perse nuk e pyet(rreth
kesaj)?”Ai tha:” I Derguari i Allahut sal-lAllahu
alejhi ue sel-lem me thirri ne syte e mi po me dhimbnin, ditene Khajberit. Une I thashe:”O I Derguari i
Allahut sal-lAllahut, me dhembin syte.” Ai hedhi pak nga peshtyma e tij ne syte
e mi dhe tha:” O Allah, largoje te nxehtin dhe te ftohtin prej tij.” Kurre nuk
e kam ndjere te ftohtin apo te nxehtin pas asaj dite. Ai(Profeti) tha:” Do ta
dergoj nje njeri qe e do Allahun dhe te Derguarin, e Allahu e I Derguari e duan
ate, dhe ai nuk ehste prej atyre qe zbrapsen ne beteje.” Njerezit zgjaten koken
te shohin e ai e dergoi Alin dhe ia dha flamurin atij.” Senedi daif se Muhammed
ibn Ebi Lejah eshte daif e kane bere daif shumica e ka deshmi tek Nesaiu ne El
Kubra dhe Ahemdi e te tjere, Sheikh
Albani e ka klasifikuar hasen ne ibn Maxheh 117 duke dhene reference dy rruge
ne Esuatine e Taberanit 1/127 dhe 2/222
e tha e ka bere hasen Hejthemi 9/122 dhe ka deshmi ne Sahihejn.
حَدَّثَنَا عُثُمَان بْنُ
أَبِي شَيْبيَةَ. حَدَّثَنَا وَكِيْعٌ. حَدَّثَنَا ابْن أَبِي لَيْلَى. حَدَّثَنَا
الْحَكَمُ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي لَيْلَى؛ قَالَ:
- كَانَ أَبُو لَيْلَى يَسْمُرُ مَعَ عَلِيّ.
فَكَانَ يَلْبَسُ ثِيَابَ الصَّيْفِ فِي الشِّتَاءِ، وَثِيَابَ الشِّتَاءِ فِي
الصَّيْفِ. فَقُلْنَا: لَوْ سَأَلْتَهُ. فَقال: إن رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ
عَلَيْهِ وَسلَّمْ بَعَثَ إِلَيَّ وَأَنَا أَرْمَدُ الْعيْنِ، يَوْم خَيْبَرَ.
قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّه! إِنِّي أَرْمَدُ العَيْنِ. فَتَفَلَ فِي عَيْنِي.
ثُمَّ قَالَ ((الِلَّهِمَّ أَذْهِبْ عَنْهُ الْحَرَّ وَالْبَرْدَ)) قَالَ: فَمَا
وَجَدْتُ حَرَّاً وَلاَ بَرْدَاً بَعْد يَوْمِئِذٍ. وَقَالَ ((لأَبْعَثَنَّ
رَجْلاً يُحِبُّ اللَّه وَرَسُولُهُ، وَيُحِبُّهُ اللَّه وَرَسَولُهُ، لَيْسَ
بِفَرَّارٍ)) فَتَشَرَّفَ لَهُ النَّاسُ. فَبَعَثَ إِلَي عَلِيّ، فَأَعْطَاهَا
أَياهُ.
فِي الْزَوَائِدِ: إِسْنَادُهُ ضَعِيْف. ابْن أَبِي ليلى، شيخ
وَكِيْعٌ، وَهُوَ مُحَمَّد، ضَعِيْف الحفظ. لأَيحتج بما ينفرد بِهِ.
118. Transmetohet nga Ibn
Umeri radiAllahu anhu qe tha:” I Derguari I Allahut
sal-lAllahu alejhi ue sel-lem tha:”Hasani dhe Husejni jane prijesat e
djelmoshave te xhenentit, e babai I tyre eshte me I mire sesa ata.” Hasen e
transmeton edhe Hakimi 3/167 e tha Dhehebiu se Muali(nje nga transmetuesit)
eshte metruk-I braktisur e ka cilesuar El Medenij si genjeshtar e ka rruge te
tjera hasene gjithashtu tek Hakimi dhe e ka bere sahih Dhehebiu(transmetimin
nga rruga tjeter sh.p), Sheikh Albani e ka klasifikuar sahih ne ibn Maxheh 118
duke dhene reference Sahihah 797.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ
مُوْسَى الوَاسِطِيُّ. حَدَّثَنَا المُعَلَى بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ. حَدَّثَنَا
ابْن أَبِي ذِئْبٍ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْن عُمَر؛ قَالَ:
- قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ
عَلَيْهِ وَسلَّمْ ((الْحَسَنُ وَالحُسَيْنُ سَيِّدَا شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ.
وَأَبُوهُمَا خَيْرٌ مِنْهُمَا)).
فِي الْزَوَائِدِ: رواه
الحاكم فِي المستدرك من طريق المعَلَى بْنُ عَبْد الرَّحْمَن، كالمصنف. والمعَلَى
اعترض بوضع ستين حديثا فِي فَضْلُ عَلِيّ، قَالَه ابْن معين. فالإسناد ضَعِيْف.
وأصله فِي الترمذي والنسائي من حديث حذيفة بغير زيادة "وأَبُوهما خير
منهما".
119. Transmetohet nga Hubshi
ibn Xhunadeh radiAllahu anhu qe tha:” E kam degjuar te Derguarin e Allahut
sal-lAllahu alejhi ue sel-lem qe
tha:”Aliu eshte pjese e imja e une jam pjese e tij, e askush nuk me perfaqeson
mua pervec Aliut.”Hasen e transmeton edhe Tirmidhiu 3719 e tha hasen
garib sahih, Sheikh Albani e ka klasifikuar hasen ne ibn Maxheh 119 duke dhene
reference Sahihah 1980, Mishkatul Mesabih 6083 dhe Dhilalul Xhennah 1189.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْر بْنُ
أَبِي شَيْبَةَ، وَسُوَيْدُ بْنُ سَعِيْد، وَإِسْمَاعِيلَ بْنُ مُوْسَى، قَالَوا:
حَدَّثَنَا شَرِيكٌ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ حُبْشِيِّ بْنُ جِنَادَةَ، قَالَ:
- سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ
عَلَيْهِ وَسلَّمْ يَقُولُ: ((عَلِيّ مِنِّي وَأَنَا مِنُهُ. وَلاَ يُؤَدِّي
عَنِّي إِلاَّ عَلِيّ)).
120. Transmetohet nga Abbad
ibn Abdullah qe tha:” Ali radiAllahu anhu tha:”Une jam rob I Allahut, dhe
vellai I te Derguarit te Tij, une jam Siddikul Ekber- I Sinqerti me I Madh, e
askush nuk mund ta thote kete pas meje pervecse nje genjeshtar. Jam falur 7
vjet perpara(se te faleshin) njerezit(e tjere).” Daif xhidden e transmeton edhe
Hakimi 3/111,112 e Abbad ibn Abdullahi eshte daif, Sheikh Albani e ka
klasifikuar batil-te kote, pa baza ne ibn Maxheh 120 se Abbad ibn Abdullahi
eshte daif sic ka thene Dhehebiu ne Tekhlis.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ
إِسْمَاعِيلَ الرَّازِيُّ. حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّه بْنُ مُوْسَى. أَنْبَأَنَا
الْعَلاَءُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ المِنْهَالِ، عَنْ عَبَّادِ بْنُ عَبْد اللَّه؛
قَالَ:
- قَالَ عَلِيّ: أَنَا
عَبْدُ اللَّه، وَأَخُو رَسُولِهِ صَلَى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمْ. وَأَنَا
الصِّدِّيقُ الأَكْبَرُ. لاَ يَقُولُهَا بَعْدي إِلاَّ كَذَّابٌ. صَلَّيْتُ قَبْلَ
النَّاسِ لِسَبْعِ سِنِينَ.
121. Transmetohet nga Sa’d
ibn Ebi Uakkas radiAllahu anhu qe tha:”
Muauijah radiAllahu anhu erdhi ne nje nga pilgrimazhet e tija-haxhxh e Sa’di I
shkoi per vizite. Ata permenden Aliun dhe Muauijah e kritikoi ate(Aliun). Sa’di
u zemerua e tha:”A po thua keshtu per nje person per te cilin e kam degjuar te Derguarin e Allahut sal-lAllahu alejhi ue sel-lem qe tha:” Nese une e kam dike shok te mire
edhe Aliu e ka ate shok te mire.” Dhe e kam degjuar ate duke thene:”Ti je per mua sikurse Haruni per Musain,
vetem se nuk ka Profet pas meje.” Dhe e kam degjuar ate duke thene:” Do tja
jap flamurin sot atij qe e do Allahun dhe te Derguarin e Tij?” Sahih, Ibn Sabit
nuk ka degjuar nga Sa’di por ka deshmi tek Muslimi e te tjere, Sheikh
Albani e ka klasifikuar sahih ne ibn Maxheh 121 duke dhene reference Sahihah
4/335.
حَدَّثَنَا عَلِيّ بْنُ
مُحَمَّدٍ. حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ. حَدَّثَنَا مُوْسَى بْنُ مُسْلِمٍ، عَنْ
ابْن سَابِطٍ، وَهُوَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ، عَنْ سَعْد بْنُ أَبِي وَقَّاص؛
- قَالَ: قَدِمَ مُعَاوِيَةَ فِي بَعْضِ
حَجَّاتِهِ، فَدَخَلَ عَلَيْهِ سَعْد، فَذَكَرُوا عَلِيُّاً. فَنَالَ مِنْهُ.
فَغَضِبَ سَعْد، وَقَالَ: تَقُولُ هَذَا لِرَجُلٍ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى
اللَّهُ عَلَيْهِ وَسلَّمْ يَقُولُ ((مَنْ كُنْت مَوْلاَهُ فَعَلِيُّ مَوْلاَهُ))
وَسَمِعْتُهُ يَقُولُ ((أَنْتَ مِنِّي بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوْسَى إِلاَّ
أَنَّهُ لاَ نَبِيَّ بَعْدي)) وَسَمِعْتُهُ يَقُولُ ((لأُعْطِيَنَّ الرَّأَيةَ
الْيَوْمَ رَجُلاً يُحِبُّ اللَّه وَرَسُولَهُ))؟
No comments:
Post a Comment