Sunday, 7 August 2016

O Zoti yne na jep te mira ne kete bote e te mira ne boten tjeter e na ruaj nga denimi i zjarrit" Bekare 202

 " O Zoti yne na jep te mira ne kete bote e te mira ne boten tjeter e na ruaj nga denimi i zjarrit" Bekare 202

Ibn Ebu Hatim ne Tefsirin e tij permend shume kuptime te ajetit:

Pika 1877 nga Ebu Zubejri "Punojne ne dunja per akhirratin dhe dunjane e tyre."


Pika 1878 Muhammed Ibn Shuajb tha:"Pyeta Jahja Ibn el Harith se cfare eshte fij dun'ja haseneh, ai tha:" punet e mira."

1879 nga Hasan el Basriu "dija dhe adhurimi"

1880 nga Hasan el Basriu " Rrizku I mire, e punet e dobishme ne dunja

1881 nga Katadeh fij dunja haseneh dmth paqe e siguri el afijeh dhe fil akhirrati haseneten paqe e siguri ne boten tjeter

1882 nga Muhamed Ibn Ka'b se fij dunja haseneh dmth nje grua te mire te devotshme( kete e mbeshtet edhe hadithi I Profetit salallahu alejhi ue sel-lem sh.p)

1883 nga Katadeh qe thote ky ajet eshte per personin qe e ka bere boten tjeter synim te tijin (afersisht perkthimi)

Ajeti kishte lidhje edhe me ajetin e meposhtem ky thuhet"Ka prej njerezve qe thone O Zot na jep ne dunja e per ta nuk ka pjese ne akhirret"
Ibn EBi Hatim permend nga Ibn Abbas se kur shkonin ne Arafat beduinet Benin dua per vit me shi me prodhim e nuk permendnin asgje per boten tjeter keshtu Allahu shpalli ajetin e mesiperm , pika 1873 tek Ibn ebi Hatim.

Shiko Tefsiri I Ibn ebi Hatim faqe 357-358 


shtese nga perkthyesi 


Pika 1882 mbeshtetje tek hadithi
Transmeton Ibn Hibbani ne Sahihun e tij 4032 dhe Ahmedi ne Musnedin e tij 1448 nga Sa'd Ibn Ebi Uakkas nga i Derguari i Allahut salallahu alejhi ue sel-lem qe tha:" Kater jane prej lumturise;nje grua e mire(saliha e dev
otshme), nje shtepi e gjere, nje fqinj I mire, dhe nje mjet transportimi i rehatshem. Dhe kater jane prej fatkeqesise; nje fqinj i keq, nje grua e keqe,nje shtepi e ngushte,dhe nje mjet transportimi i keq."
E ka saktesuar Albani tek Sahihah 282


 Pika 1883 mbeshtetet tek hadithi

...Dhe ai qe e ben jeten e dun`jase

preokupimin kryesor, Allahu do t`ia heqe nga zemra kenaqesine dhe do
ta vendose varferine ne mes te dy syve te tij, dhe Allahu do t`ia
shperndaje punet dhe nuk do ti vije atij vecse ajo qe ishte e shkruar
per te. Dhe ai qe e ben akhirretin si preokupimin e tij kryesor,
Allahu do t`ia japi kenaqesine ne zemer, dhe do t`ia largoje
varferine nga syte e tij, dhe Ai do te jete i mjaftueshem per te ne
punet e tij, dhe jeta e dun`jase do ti vije atij sidoqofte.

Musnedul Imam Ahmed(5/183), Sunanud-Darimi
(1/75) Sunen Ebu Daud (3/438), Sunen Ibn Maxheh (1/84), Sunanut-
Tirmidhi(10/124), Sahih Ibn Hibban(1/225), Ebu Amr el Asbahani(faqe
3) ne Xhuz ne te cilin ai grumbulloi hadithin e haxhit te lamtumires
se Rasulullahit salAllahu alejhi ue selem, er-Raamhurmuzi ne librin
Muhaddithul-Fasil bejnarr-Rraaui uel Ua`i (faqe 4), Ibn AbdulBerr ne
Xhami` Bajanil `Ilm ue Fadlihi (1/39), El Khatib el Bagdadi ne El
Fik`h uel Muteffakih, El Kaadi Ijaad El Ilmaa` (faqe 13)

No comments:

Post a Comment